چه ویژگی در مورد یک راه حل نرم افزار CRM قدرتمند بسیار جذاب می باشد؟ همانطور که می دانید، موارد بسیاری وجود دارد. نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) علاوه بر اینکه برای پیگیری کارایی تیم و جمع آوری داده های مفید کسب و کار طراحی شده است، از تصمیم گیری های هوشمند تر کسب و کار پشتیبانی کرده و تلاش های روزانه تیم شما را به حداکثر می رساند.

۱۰ ویژگی نرم افزار CRM قدرتمند:

ساده سازی و خودکار کردن وظایف اجرایی وقت گیر:
بدون یک سیستم یکپارچه مانند نرم افزار CRM ، مرتبط کردن آیتم هایی مانند قرارداد ها، تلاش های بازاریابی، حسابداری و قرار ملاقات ها بسیار وقت گیر می باشند.
توجه به مخاطب در نرم افزار CRM قدرتمند :
پیگیری تمام مشتریان بصورت انفرادی کار بسیار وقت گیری می باشد. نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد تا مخاطبین خود را تقسیم بندی کرده و روش های موثرتری را برای هدف قرار دادن مشتری ایده آل خود در نظر بگیرید.
به روز رسانی اطلاعات اعضای تیم در نرم افزار CRM قدرتمند :
با در جریان گذاشتن تیم خود، همواره آنها را تقویت کنید؛ نرم افزار ویتایگر برای آنها امکان دسترسی فوری به اطلاعات مورد نیاز را فراهم می کند. ارتباطات کلی با مزایایی مانند تقویم های تیم، فعالیت ها و لیست های به اشتراک گذاشته شده ارتقاء می یابد. بدون تجربه کردن حتی یک مورد می توانید از قابلیت های جلسات روزانه کارمندان بهره ببرید.
مدیریت زمان:
هشدارها و اطلاعیه های یادآوری، دارایی های ضرروی می باشند و باعث شناسایی سریع و ثبت نقاط ضعف خدمات مشتری و تلاش های فروش می شوند. منتظر نمانید تا به دلیل کشف آنچه مخالف با تلاش های شما می باشد، مشتری را از دست دهید. داشتن یک راه سریع و آسان برای مشاهده داده ها در روند پیشرفت روزانه به شما کمک می کند تا کنترل کیفی را تا حد زیادی به سرعت انجام دهید.
مهارت در ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ( MSP ):
پکیج حرفه ای نرم افزار CRM برای کسب و کار شما پاداشی به ارمغان آورده است و آن مهارت درونی می باشد. ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ( MSP ) نه تنها به عنوان ارائه دهنده خدمات عمل می کند، بلکه می تواند در افزایش سرمایه شما نیز تاثیر گذار باشد.
قابلیت سفارشی سازی در نرم افزار CRM قدرتمند :
نرم افزار CRM تا حد زیادی قابلیت سفارشی سازی CRM شما، کاهش آموزش مورد نیاز برای کارمندان جدید و مجموعه بصری از ابزارها برای اعضای تیم موجود را فراهم می سازد. با ایجاد روندهایی که برای روش کار شما مناسب می باشد، می توانید توانایی تیم خود را برای استفاده از ابزارها در یک روش مناسب افزایش دهید.
تصمیمات داده محور کسب و کار در نرم افزار CRM قدرتمند :
بعد از این که ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ( MSP ) به شما کمک می کند تا برای کنترل کسب و کار خود در مورد نوع داده تصمیم گیری نمایید، تصمیمات شما بر اساس اعداد و ارقام واقعی خواهند شد، تنها با یک کلیک می توانید به سرعت و با اعتماد به نفس بیشتری برای کسب و کار خود تصمیم گیری کنید.
امنیت سازی داده در یک نرم افزار CRM قدرتمند :
نرم افزار CRM اپن سورس و مستقل می باشد، در نتیجه شما می توانید از بین ارائه دهندگان متفاوت با زیر ساخت های مختلف، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. برای محصولات میزبانی ابری (cloud-hosted) مانند CRM، از تفاوت های کلان بین میزبانی در کانادا یا در آمریکا بهره ببرید. در نظر داشته باشید که ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید باید تیم پشتیبانی قوی داشته باشد تا بتوانید نرم افزار را در زمان های مختلف و بر اساس تغییرات عملکرد کسب و کار خود سفارشی سازی کنید.
تمرکز بر روی اهداف توسط نرم افزار CRM قدرتمند :
نرم افزار CRM با یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها کارهای سخت سیستم شما را انجام می دهد، در نتیجه شما می توانید بر روی کارهایی که دوست دارید انجام دهید، متمرکز شوید.
افزایش شهرت:
با خصوصی سازی اطلاعات مخاطب، تیم شما به سرعت و فوراً به مخاطب دسترسی دارد. هنگامی که تیم شما اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان داشته باشد، می تواند تلاش بیشتری برای برطرف کردن نیاز های آنان داشته باشد، ارتباط موثری با آن ها برقرار کند و هدف نهایی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را برآورده سازد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts

دسته‌بندی نشده

پنج دلیل برتر برای استفاده از CRM به جای صفحات اکسل

فرض کنید که جشن تولید نود سالگی مادربزرگ عزیز خود را سازمان‌دهی می‌کنید. می‌خواهید تضمین کنید که تعداد زیادی از این رویداد مهم بهره برند، بنابراین شما و عموزاده شما آماندا داوطلب می‌شوید تا نام Read more…